What’s it gonna be Vol. II

23 02 2008

9601_big.jpg

Nou sau vechi? La cheie sau pe cont propriu? Habar n-am!

M-am mutat dintr-un apartament comunist intr-unul nou. Il aud pe vecinul cand tuseste. Stau la 4 si imi miroase cand vecina de la parter face ciorba. Pana azi nu am avut balustrada. Am de platit intretinere 4400 RON si nici macar nu vor sa-mi arate cheltuielile defalcate. Si culmea, a fugit administratorul! Putin spus ca a fugit..a disparut efectiv de pe fata Pamantului ca prin minune cu toate actele si facturile dupa el..dracia dracu! Unde? Intr-un complex de „5 stele” numit Persepolis. Pe de alta parte, in fostul meu apartament comunist avea si apa presiune, plateam si 300 ron iarna intretinere la 3 camere, nici nu-l auzeam si nici nu-l miroseam pe vecinu’.

Daca ar veni cineva la mine si mi-ar cere un sfat jur ca nu stiu ce i-as spune. Lasand la o parte problemele pe care le am eu, am tot auzit la televizor de probleme in ansamblurile noi. Pe de alta parte, in cele vechi, in afara de faptul ca sunt destul de mici suprafetele utile, nu sunt probleme mari, mai ales daca blocurile sunt de prin 75-80.

In ceea ce priveste casele, cred totusi ca e mai bine sa iti faci o casa pe cont propriu decat sa iti cumperi una „prefabricata”. Sustin acest lucru pentru ca iti poti face casa in ce fel vrei, o poti compartimenta oricum, poti urmari constructia si poti avea incredere in materialele pe care le cumperi si in final poti avea incredere ca nu-ti va ploua in casa.

Nu vreau sa sustin ca dezvoltatorii imobiliari nu respecta calitatea, ci doar ca mi se mai pare mai sigur si mai aproape de dorintele noastre.

Daca aveti vreun pont pentru noi, impartasiti-l cu 0% comision, conform politicii MagazinulDeCase.ro🙂


Acțiuni

Information

2 responses

29 02 2008
andreea

mai, si eu urmeaza sa ma mut in casa noua, intr-un ansamblu rezidential … si am auzit si eu vecinul de la 2 etaje distanta cum a stranutat – inca nu e dat in folosinta cartierul – probleme cu utilitatile … dar incep sa ma gandesc cu groaza ca poate am vecini cu copii mici care plang de 3 ori pe noapte – si atunci pe aia mici ii va auzi toata scara.
mai bine ceva facut de mana ta, pe cont propriu!

5 03 2008
silviu

da… citind ceea ce ai scris am ajuns la concluzia ca acel comision de 0% e cam scump..dar merita:)) .shi eu subscriu la ideea ta ca o casa ideala e cea pe care o construiesti tu de la zero, vazand pas cu pas fiecare etapa de constructie, putand sa aduci modificari in functie de gustul personal. eu unul ma simt mult mai bine intr-o casa care in felul ei este unica. sigur shi un apartament il poti amenaja ca sa fie unic dar….posibilitatile iti sunt limitate. poate din prisma faptului ca treci zilnic pe langa blocurile vechi shi gri din orase, iti lasa un gust amar cand rosteshti cuvantul apartament, pt ca asta e imaginea care vine in minte ..nu cea a apartamentelor de lux. eu sunt unul din cei ce sustin ca a avea o viata linistita shi mai relaxata trebuie sa ai casa ta,nu apartamentul tau.

Lasă un răspuns

