By the way

29 02 2008

Apropo de ce punem pe pereti, poate ma ajutati cu niste pareri.

Dupa cum mai scriam pe aici, m-am mutat de curand si nu am reusit inca sa definitivez amenajarea.

Una dintre camere va fi birou, si am o dilema asupra a ce sa pun pe pereti, si iata cele 2 variante:

1. Suveniruri – tablouri, masti, ceramica, etc.

2. Reclame. Si cand zic reclame ma refer la niste printuri bune, pe care sa le inramez. Iata ca exemplu o campanie care mi-a placut:

10202a_l.jpeg

10202b_l.jpeg

10202c_l.jpeg

10202d_l.jpeg

10203a_l.jpeg

10203c_l.jpeg

Deci? Ce ma sfatuiti?


Acțiuni

Information

4 responses

3 03 2008
Lala

Suveniruri. Vor da un aer mai personal.

3 03 2008
Radu

Suveniruri pe linie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sau poze cu manelisti. Sau poze cu melci.

5 03 2008
silviu

reclamele sunt foarte inderesante…in biroul de la firma..nu acsa
cu siuranta eu as alege sa pun suveniruri sau lucruri care au o semnificatie anume pt mine..parerea mea🙂 bafta la amenajat camera mea;))

11 03 2008
Andrei

Fa-l stil pub, si cu suveniruri si cu print-uri marfa, ceva mai vechi. Tragi un bar in loc de birou si venim si noi pe la tine sa bem o bere…vedem un meci…

Lasă un răspuns

